مدیر کل کمیته امداد استان زنجان عنوان کرد

پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

زنجان - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از پرداخت 16 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۷۳
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
هدایت صفری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان در زمینه ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به یک‌هزار و ۶۱۸ نفر از واجدین شرایط پرداخت شده است.

وی با تاکید به ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه گفت: پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، با کارمزد صفر درصد کسب رضایت و اعتماد در مشتریان و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع براساس نیاز‌های جامعه هدف در کمترین زمان از اهداف و چشم انداز‌های صندوق امداد ولایت است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان همچنین از ارائه تسهیلات مسکن به مددجویان از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان خبر داد و افزود: ۴۴۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه مسکن ازقبیل خرید، احداث تعمیرات و ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت واجد شرایط پرداخت شده است.

صفری در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض الحسنه زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت را فراهم می‌کند.
ارسال نظرات