خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت : جنگی که امروزه دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به راه انداخته است، جنگی است که به ظاهر خون ریزی ندارد ولی تلفات آن بیش از جنگ نظامی است.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۵۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیچ، سردار سرتیپ دوم اسماعیل فرجی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از افتتاح 210 پروژه محرومیت زدایی خبرداد و گفت: این پروژه های قابل افتتاح که به همت گروه های جهادی و بسیجی تکمیل شده است در سه بخش ساخت و تجهیز مسکن محرومان، مساجد و آبرسانی به روستاهای محروم استان مورد بهره برداری خواهد گرفت.

 فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۲۱۰ پروژه محرومیت زدایی در این استان افتتاح می شود که بیشتر آن در ساخت و تجهیز مسکن محرومان است.

  فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در این هفته در قالب طرح اطعام حسینی، ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمندان استان توزیع می شود.

سردار فرجی برگزاری رژه موتوری در مرکز استان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در این هفته از چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل و  هزار نفر از خانواده های شهدا نیز دیدار می شود.

وی افزود: اجرای ۱۰۰ برنامه تحت عنوان آبروی محله توسط حوزه های بسیج، نواختن زنگ مقاومت و ایثار با حضور راویان دفاع مقدس و تجلیل از مدافعان سلامت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در استان، خاطرنشان کرد: جنگی که امروزه دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به راه انداخته است، جنگی است که به ظاهر خون ریزی ندارد ولی تلفات آن بیش از جنگ نظامی است.

وی افزود: این جنگ ادراکی محدود به زمان خاصی نیست و وسعت آن تمامی سرزمین ها را پوشش می دهد تا جوانان را از باورها و ارزش های اسلامی دور سازد.

سردار فرجی با تاکید بر نقش رسانه های در این جنگ ادراکی، تصریح کرد: در این میان اصحاب رسانه و اهل قلم باید بیش از گذشته هوشیارانه و آگاهانه عمل کند زیراکه در این فضای جنگی برخی از عناصر داخلی تحت جریان نفوذ دشمنان را همراهی می کنند.

امنیت کشور مرهون رشادت های شهدا است
وی با بیان اینکه رشادت های ایثارگران و شهدا شایسته بهترین تقدیرها است، تصریح کرد: امنیتی که هم اکنون در جای جای این کشور اسلامی حاکم است مرهون رشادت های جوانان ایثارگری است که برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

سردار فرجی افزود: در واقع اگر امروزه شاهد صدور ارزش های انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی به کشورهای منطقه هستیم، این امر نتیجه تلاش رزمندگان جان بر کفی است که هیچگاه ا ارزش های مقدس خود کوتاه نیامدند.

وی یادآور شد: جدای از امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران، امروزه نگاه تمامی مظلومان جهان به جمهوری اسلامی است تا با تکیه بر نیروهای مردمی تمامی دسیسه های مثلث غربی، عبری و صعودی خنثی شود.

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها