خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر اجرائی واکسیناسیون کرونا در استان فارس، مرکز واکسیناسیون شبانه روزی ثارالله سپاه فجر، مرکزی برای سلامتی مردم دانست.
کد خبر: ۹۳۷۳۷۶۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

عبدالحسین فرح بخش مشاوره معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر اجرائی واکسیناسیون کرونا در استان فارس، در حاشیه بازدید استاندار و فرمانده سپاه فجر فارس از مرکز واکسیناسیون شبانه روزی عاشقانه ثارالله در گفت وگو با خبرنگار بسیج در شیراز اظهار داشت: از ۲۱ بهمن سال گذشته که اجرای واکسیناسیون شروع شد، استان فارس همزمان با سایر استان ها، و حتی جلوتر از خیلی از استان‌ها اقدام به اجرای واکسیناسیون کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه قرار بود واکسیناسیون به صورت عمومی باشد، پس با سلول های تجمعی این کار آغاز شد و چون در سنین سالمندان با یکسری مشکلات مواجه شدیم مراکز واکسیناسیون خودرویی را برای رفاه حال سالمندان راه اندازی کردیم.
وی با یادآوری اینکه امروز از واکسیناسیون سنین بالا و سالمندان کرده و به سمت مشاغل و گروه‌های سنی حساس رسیده‌ایم، ادامه داد: با هماهنگی همه ارگانها به خصوص سپاه فجر که دست یاری به دانشگاه‌علوم‌پزشکی دادند و وارد میدان شدند این کار در استان به راحتی انجام شد به خصوص که سپاه از علوم پزشکی در این راه یک قدم جلوتر بود.
فرح بخش گفت: مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در حسینیه عاشقان ثارالله با بیش از بیست گیت تزریق، روزانه بیش از ۱۲ هزار دز واکسن تزریق دارد.
وی با یادآوری اینکه این حسینیه در سال های نه چندان دور، مرکز سازماندهی و اعزام نیروها به جبهه بود، تاکید کرد: امروز این حسینیه مرکز تزریق شبانه روزی واکسن کرونا شده و به مرکزی برای سلامتی مردم تبدیل شده است.
به گفته فرحبخش، همه نیروهای حاضر در این مرکز، از نیروهای سپاه، بسیج، و بسیج جامعه پزشکی هستند.
وی تاکید کرد: این کشور از لحاظ واکسن در حال حاضر مشکلی ندارد و در این مرکز هم در هر ساعت از شبانه روز که مردم مراجعه کنند، واکسینه خواهند شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها