مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج با سفر به استان آذربایجان غربی، از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و همچنین اردوهای راهیان نور این استان بازدید نمود.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۰۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عباس مطهری مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج به همراه سردار ابوالفضل  مسجدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مسئول راویان یادمان های دفاع مقدس سپاه و بسیج، معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان فرهنگی، ایمنی، مهندسی فاوا و… از اردوگاه های راهیان نور و یادمان های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی بازدید نمودند.

گفتنی است در این بازدید، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی و همچنین مسئولان اردویی سپاه شهدای این استان نیز همراهی می کردند.
 
بنابراین گزارش، استان آذربایجان غربی از جمله استان های میزبان اردوهای راهیان نور است و همه ساله شاهد اعزام کاروان های راهیان نور از سراسر کشور به این استان هستیم که با وجود بیماری کرونا، این اردوها تغییر یافت.
 
عزت الله ابراهیمی مسئول سازمان اردویی سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت و گویی با اشاره به میزبانی از کاروان های راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس این استان اظهار کرد: زائران در ارومیه مستقر شده و به صورت ویدیئو کنفرانس در جلسه شبکه خادمیاران سپاه شهداء شهرستان‌ها و مسئولین اردویی شهرستان‌ها شرکت نمودند.
 
وی ادامه داد: برپایی نشست صمیمی با منتخبین پایگاه‌های مقاومت بسیج و فعال در امور اردویی، بازدید از یادمان‌های نقده، پیرانشهر، سردشت، مهاباد و ارومیه در برنامه قرار داشت.
 
ارسال نظرات