خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۱۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴
اجرای بیش از ۱۱۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمد خوش‌قدم در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس یا حضور خبرنگاران در سالن جلسات مرکز متاف کانون جوانان بسیج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای مهم در انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود ۲۰ کمیته در قالب ستاد شهرستانی ایجاد شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: در قالب این کمیته‌ها برنامه‌های مختلفی در حال تدوین است تا در هفته دفاع مقدس اجرایی شود.
او با اشاره به برنامه‌های سپاه شهرستان شاهرود در هفته دفاع مقدس گفت: تاکنون بیش از ۱۱۰۰ برنامه به این مناسبت توسط حوزه‌ها و اقشار بسیج شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
خوش‌قدم با بیان اینکه این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونایی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی طراحی شده است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدا، گل‌باران گلزار شهدا، اجرای برنامه «آبروی محله» و روایتگری شهدا ازجمله برنامه‌ها در این هفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به برنامه‌ریزی برای اجرای نمایش «بر بال فرشتگان» توسط بسیج ادارات این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد.
او گفت: تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجلیل از خبرنگاران و عکاسان رزمنده، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی و برپایی ایستگاه‌های سلامت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شاهرود است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این ایام، اضافه کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب در خدمت‌رسانی به مردم، برنامه‌های ویژه‌ای نیز در این هفته با همکاری بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان و بسیج ادارات اجرا می‌شود.
او برپایی میز خدمت، اردو‌های جهادی و سازندگی، خدمت به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و کمک به کادر سلامت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شاهرود عنوان کرد.
خوش‌قدم ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به‌ویژه بین نسل نوجوان و جوان را بسیار مهم دانست و گفت: دشمن امروز تلاش بسیار دارد تا جامعه و نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند و ما باید تلاش کنیم با فعالیت‌های اثرگذار و هدفمند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها