خبرهای داغ:

نشست هماهنگی تجلیل از خبرنگاران و مستندسازان دفاع مقدس شهرستان شاهرود برگزار شد

شاهرود_نشست هماهنگی مراسم تجلیل از خبرنگاران و مستندسازان دفاع مقدس شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۲۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶
نشست هماهنگی تجلیل از خبرنگاران و مستندسازان دفاع مقدس شهرستان شاهرود برگزار شدبه گزارش خبرنگار بسیج، در این نشست که رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، مسئول خانه مطبوعات شهرستان و مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان حضور داشتند، در خصوص نحوه اجرای مراسم بزرگداشت خبرنگاران و مستندسازان دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود بحث و تبادل نظر شد.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از راه‌های آن را تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس بیان کرد و افزود: خبرنگاران و مستندسازان در دوران دفاع مقدس این رشادت‌ها را ثبت کردند و امروز باید از این فعالین تقدیر شود.
عباسعلی حسین پور مسئول خانه مطبوعات شهرستان شاهرود نیز با تاکید بر توجه به ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بویژه خبرنگاران و مستندسازان، بر تجلیل از این حماسه سازان گفت: اجرای این برنامه برای نخستین بار در استان و حتی کشور در حال اجراست و امیدواریم این موضوع در عرصه‌ای مختلف اجرا و از زحمات این قشر تقدیر گردد.
علی عامری مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود نیز با اشاره به اهمیت تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، اظهار کرد: تقدیر از رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است و باید به این موضوع توجه کنیم و انجام تجلیل از رزمندگان خبرنگار و مستندساز یکی از این برنامه‌ها در راستای ترویج این فرهنگ است.
در این نشست مقرر شد تا از ۱۱ خبرنگار و مستندساز و خانواده شهدا در روز پنجشنبه اول مهر ماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار