تبریز- فرمانده سپاه عاشورا گفت: در چهل و دو سال انقلاب اسلامی ایران هرگاه در هر کاری به مشارکت عمومی مردم در امورات توجه کردیم گره بسیاری از مشکلات باز و موفقیت های بسیار خوبی دست حاصل شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۲۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در جمع رزمندگان و بسیجیان سپاه بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آن چیز که در هر کشوری باید به آن توجه بسیاری شود مشارکت مردم در انجام امورات است.
وی مشارکت مردم در امورات را گره گشای همه مشکلات عنوان و بیان کرد: در هر مقطع زمانی که مردم را در امورات و مشکلات مشارکت دادیم در آن عرصه موفق بودیم و توانستیم به خوبی از آن مشکلات سرافرازانه عبور کنیم.
سردار خرم اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس عراق به همراه سایر قدرت‌های جهانی ناجوانمردانه به این کشور هجوم آوردند اما با مشارکت مردم و رهبری امام خمینی ره از کشور خود دفاع کردیم و وجبی از خاک را به دشمنان ندادیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مهم ترین موضوع در کشور بحث بیماری کرونا می باشد اظهار داشت: هر کس به هر اندازه و به نوبه خود می بایست به جنگ این بیماری بیاید که به امید خدا این ویروس منحوس هرچه سریعتر از این کشور ریشه‌کن شود و مردم از مشکلات اقتصادی و گرفتاری حاصل از این بیماری نجات پیدا کنند.
سردار خرم با اشاره به توزیع هزاران بسته کمک‌های مومنانه از زمان شیوع بیماری کرونا گفت: بسیجیان و سایر اقشار مختلف جامعه در این ایام به متضررین کرونایی و نیازمندان کمک کردند که به نوبه خود بسیار کاری ارزشمند می باشد.
وی با بیان اینکه بسیجیان در طرح پنجم شهید سلیمانی به سمت کمک به تولید واکسن  و همچنین واکسیناسیون عمومی رفته اند اظهار داشت: در این مرحله بسیجیان در راستای کمک به واکسیناسیون بسیار نقش آفرینی کردند و دستاوردهای بسیار خوبی نیز داشته اند.
سردار خرم یکی دیگر از مهم ترین اقدامات بسیج در زمان شیوع بیماری کرونا را توزیع ماسک و مواد ضدعفونی و بهداشتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نیز بیش از هزار نفر از بسیجیان در استان آذربایجان‌شرقی در کنار کادر درمان در حال کمک به انجام واکسیناسیون می باشند که خوشبختانه تا الان بیش از ۶۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال استان واکسینه شده اند.
ارسال نظرات