خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

ارتقا اطلاعات بروز، موجب افزایش بهره وری سیاسی می شود

سرهنگ حیدری گفت: امروز می‌طلبد که اطلاعات سیاسی کارکنان ارتقا یابد و در جریان مسائل روز قرار گیرند تا با استفاده از اطلاعات موجود، راهبرد های تعریف شده را برنامه ریزی نمایند.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۵۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حسین بروجردی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ علیرضا حیدری در این دیدار بیان کرد: ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با وجود معاونت سیاسی و سایر بخش ها در برنامه‌ها و به ویژه طرح ثامن بسیار توانا و هوشیار عمل کردند و طی این سال‌ها، فعالیت های این معاونت با کیفیت خوب و مقبول برگزار شده است.

وی گفت: در طرح ثامن سپاه امام حسن(ع) مجتبی قزوین، حوزه ها، معاونت ها و همکاران همه پای کار بودند. مسائل سیاسی جزء مسائل اصلی در سپاه و بسیج است. امروز می‌طلبد که اطلاعات سیاسی کارکنان ارتقا یابد و در جریان مسائل روز قرار گیرند تا با استفاده از اطلاعات موجود، راهبرد های تعریف شده را برنامه ریزی نمایند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، اظهار کرد: وضعیت امروز جامعه از نظر سیاسی بسیار ایده‌آل است ما هم هر چه در توانمان باشد و برنامه‌هایی که در این حوزه و ناحیه برنامه‌ریزی می شود در مناسبت های مختلف در کنار معاونت سیاسی که یکی از برجسته‌ترین و اثرگذارترین معاونت های سپاه است برای پیشرفت اهداف سپاه استفاده می کنیم.

در ادامه این نشست: سرگرد بروجردی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: آسیب‌شناسی برنامه ثامن توسط همکاران ما در نواحی، با حضور فرماندهان، کارشناسان و نخبگان سیاسی در جلسات شورای تحلیل استان به دنبال کیفی سازی این طرح برای بهتر شدن برنامه ها بوده و جهت ارائه به سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی جهت احصاء مشکلات این طرح می باشد.

بروجردی در پایان گفت: ما همیشه به دنبال کیفیت این طرح هستیم چرا که کیفی سازی طرح بیش از کمیت اهمیت دارد.

در پایان این نشست از سید بنیامین فخاریان، سیجی نمونه و ادمین کانال های ثامن سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین تحلیل شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها