مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

راز کربلایی شدن و حسینی ماندن، اطاعت و پیروی محض از ولایت است

ساری-حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلب که در برخی از جا‌ها عزت نیست و بعضی جا‌ها ذلت است، افزود: در حادثه کربلا کسانی بودند که دچار ذلت شدند.
کد خبر: ۹۳۷۳۸۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
راز کربلایی شدن و حسینی ماندن، اطاعت و پیروی محض از ولایت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه شهرستان نکاء با اشاره به اینکه ماه صفر تداوم ماه محرم است، گفت: وقتی تاریخ را بررسی می‌کنیم مشاهده می‌کنیم، برخی‌ها روز به روز عزتمند‌تر می‌شوند و برخی نیز ذلیل می‌شوند.
 
راز کربلایی شدن و حسینی ماندن، اطاعت و پیروی محض از ولایت است
حجت الاسلام رعایتی با بیان این مطلب که در برخی از جا‌ها عزت نیست و بعضی جا‌ها ذلت است، افزود: در حادثه کربلا کسانی بودند که دچار ذلت شدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گریزی به حوادث کربلا و عاشورا زد و ادامه داد: در حادثه کربلا کسانی از خانواده امام حسین (علیه السلام) بودند، اما دچار ذلت شدند و عاقبت بخیر نشدند، اما یکی مثل وهب نصرانی مسلمان نبود، اما در واقعه کربلا مسلمان شد و به جمع شهدای کربلا پیوست.

حجت الاسلام رعایتی با تصریح بر اینکه در کشور ما نیز عده‌ای خیلی دچار عزت شدند، اما عده‌ای به ذلت رسیدند، خاطرنشان کرد:تبعیت محض ازولایت داشتن، دوستدار علم و عالم بودن، و همنشینی با فقرا از ویژگی‌های سلمان فارسی بودکه به فرموده رسول الله (ص) از اهل بیت (ع) شد.
 
راز کربلایی شدن و حسینی ماندن، اطاعت و پیروی محض از ولایت است
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه اضافه کرد: حاج قاسم بخاطر تبعیت محض از ولایت فقیه، حاج قاسم شد.

حجت الاسلام رعایتی در پایان سخنان خود با اشاره به آیه ۷ سوره محمد (ص) (اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم) گفت: هرکسی خدارا یاری کند خدا هم پشتیبان و یاری کننده او است و ان شاء الله به یاری و قدرت الهی، اضمحلال آمریکا هم نزدیک است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار