مهدوی فرد اظهار کرد: شعار هفته دفاع مقدس امسال "ما مقتدریم" است، و برنامه ها از فردا 29 شهریور با دیدار با امام جمعه و استاندار در خصوص مباحث اجرایی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۰۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  محمود مهدوی فرد در نشست خبری هفته دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس برای دلباختگان انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل فصل بی بدیلی از ایثار را به ارمغان آورد، گفت: امسال چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را پیش رو داریم و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی می داریم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان  بیان کرد: از تیر ماه در این عرصه اقدام به کار کرده ایم و طی دو ماه گذشته با همکاری مجموعه های مختلف برنامه های این هفته را پیگیری شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سالگرد دفاع مقدس امسال مقارن با اربعین حسینی است، عنوان کرد: در سطح استان ۴۱ برنامه محوری و 300 زیر برنامه را در هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

مهدوی فرد با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس امسال "ما مقتدریم" است، اظهار کرد: برنامه ها از فردا با دیدار با امام جمعه و استاندار در خصوص مباحث اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: ارتباط تصویری با ریاست جمهوری در تاریخ سی ام شهریور ماه در دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان و پیشکسوتان برگزار می شود.

وی ابراز کرد: رونمایی از ۶۴ کتاب دفاع مقدس،۲۰ کتاب صوتی، پنج مستند شهدای کرمان، پنج موشن گرافی پیرامون نقش لشکر ۴۱ ثارالله در پنج عملیات دفاع مقدس، پویانمایی شهید شیخ شعاعی و شهید یوسف الهی، ۲۵ اینفوگرافی عملیات لشکر ۴۱ ثارالله و مجموعه تصویر سازی جوانی حاج قاسم در حاشیه ارتباط تصویری انجام خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: از سی و یکم شهریور ماه برنامه ها بر اساس ۴۱ محور عنوان شده آغاز می شود که از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس می توان به گردهمایی ۶۰۰ نفر از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، یادواره شهدای گمنام، برپایی ایستگاه های سلامت، دیدار با خانواده شهدا، برنامه های رادیویی و تلویزیونی، رزمایش کمک های مؤمنانه توسط مجموعه های مختلف، نمایشگاه عکس و ملزومات جنگی، یادواره شهدای گمنام، تبیین عملیات ثامن الائمه در 5 مهر مقارن با اربعین حسینی در گلزار شهدا، تجلیل از سربازان نمونه اشاره داشت.
 
مهدوی فرد در پایان خاطر نشان کرد: در این هفته بازدید  رایگان از موزه دفاع مقدس و رونمایی از آلبوم عکس سفر دیروز که تصاویر مروبط به شهید سلیمانی در یکی از سفرهای راهیان نور به اتفاق رزمندگان دوران دفاع مقدس،یک دیگر از  برنامه های هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات