خبرهای داغ:

بازگشایی تدریجی مدارس

شاهرود_ رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تاکید بر حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی گفت: با از همه ظرفیت‌ها برای بالابردن کیفیت آموزشی استفاده کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۰۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
استفاده از ظرفیت‌های برای ارتقا کیفیت آموزشی/بازگشایی تدریجی مدارسبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در کیفیت بخشی نظام آموزشی اظهار کرد: خانواده‌ها توقع دارند فرزندانشان رشد و تعالی خوب داشته باشند و در مقایسه با عرصه بین‌المللی فاصله زیادی داریم هر چند پرسنل خوبی داریم و نیاز به استفاده از ظرفیت‌های صنفی و صنعتی است که کیفیت آموزش را بالا ببریم.
رئیس شورای آموزش و پرورش شاهرود گفت: هماهنگی آموزش و پرورش با سایر مجموعه‌ها صنفی و صنعتی باید مورد توجه باشد چرا که ۸۰ هزار واحد صنعتی و بیش از دو میلیون واحد صنفی در کشور هستند که باید از ظرفیت‌های آنان در سطح ملی و شهرستانی برای ارتقا کیفیت آموزش استفاده کرد.
او با اشاره به تزریق بیش از ۱۵۲ هزار دُز واکسن تاکنون در شهرستان شاهرود، گفت: در زمینه تزریق واکسن دغدغه نداریم و تزریق واکسن دانش آموزان هم آغاز شده است و بازگشایی مدارس هم با این وجود تدریجی و با برنامه ریزی محلی و منطقه‌ای کار آغاز شود.
جلالی بر حمایت مدیریت شهری از کمک آموزش و پرورش تاکید و خواستار توجه بخشداران و دهیاران به این مهم شد و گفت: اقناع سازی خانواده‌ها برای حضور دانش آموزان در مدارس بسیار مهخم است و رسانه‌ها نیز باید در این مسیر کمک کنند.
فرماندار شاهرود افزود: حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس درس بسیار مهم است و در این ۱۹ ماه صدماتی داشتیم و آموزش مجازی و شبیه ساز‌ها کیفیت نظام کلی آموزش را بالا برده، اما در تمام دنیا ۳۰ درصد آموزش مجازی و ۷۰ درس حضوری است و باید به این مورد توجه تا جبران کاستی‌ها و نواقص فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار