فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت:بیش از 3هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۱۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار حیدر نیا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء دفاع مقدس و مدافعان عرصه سلامت، اظهار داشت: 8سال دفاع مقدس یادآور مجاهدت های جانانه و خالصانه در مقابل استکبار، حماسه های بی بدیل، جوانمردان شیران جهاد است.

برگزاری بیش از سه هزار عنوان در هفته دفاع مقدس

وی افزود: مجاهدت ها در دفاع مقدس برای حفظ و صیانت انقلاب اسلامی است و معجزه قرن اخیر می باشد.

وی با اشاره به اینکه رشادت های جبهه مقاومت در جنگ تحمیلی جلوه هایی ازمکتب عاشورا و کربلا است، عنوان کرد:ایثارگران جان خود را در کیان انقلاب اسلامی فدا کردند، این دفاع نه به کثرت و نه به ادوات بود بلکه از نهضت کربلا نشات گرفته است.

وی اذعان داشت:دفاع مقدس به ما نشان داد برای بقا در میدان جهان باید ایستادگی و مقاومت کرد زیرا که کشورهای ضعیف و بدون مقاومت از بین می روند.

وی با بیان اینکه اگر می بینید مسئول ها در کنار مردم هستند به خاطر فرهنگ ایثار دفاع مقدس است، ابراز کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ مردم برای مردم و ایثار می باشد، اگر مسئولان از برای مردم دور شدند به خاطر دوری از فرهنگ دفاع مقدس است.
وی در پایان با اشاره به اینکه هر کشوری ایمان و ایستادگی قوی داشته باشد، استکبار در مقابلش نابود می شود و نیز گرامیداشت دفاع مقدس معطوف به زمان نیست بلکه در کل سال معنا می شود، خاطر نشان کرد: بیش از 3هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم برگزار خواهد شد؛ از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برگزاری آیین کلنگ زنی 1000 واحدی مسکن کارکنان در راستای مسکن‌ملی، تجلیل از 15 هزار پیشکسوتان دفاع مقدس در تالار نژاد فلاح، رژه موتور سواران نیروهای مسلح استان البرز، برگزاری رزمایش مواسات و همدلی با شدت و قدرت ادامه خواهد یافت و در این راستا توزیع 11هزار 200 بسته کمک مومنانه و 2هزار و 500 بسته لوازم التحریر برای مناطق محروم، آزادسازی 20 نفر از جرایم غیر عمد بالخصوص نسوان، سری جهیزیه در ابتدای ماه ربیع الاول و غیره می باشد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها