مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در گفت و گو با بسیج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر گفت: نقلاب و دفاع مقدس تمدن بزرگ اسلامی را در جهان پایه گذاری کرد و به دنیا فهماند می توان با اراده قوی و اتکا بر قدرت خدا بزرگتزین قدرت طاغوتی تاریخ را نیز سرنگون کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۳۹
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام ولی اله نیک فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دستاودهای فراوانی داشته و فداکاری و جانفشانی رزمندگان و ایثار گری مجاهدان فی سبیل الله نعمت بزرگ امنیت و اقتدار را به ارمغان آورده و همه انسان های دلسوز به میهن و نظام اسلامی را مدیون خود ساخته است.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی دلاوری و شجاعت و فداکاری جوانان دلیر و قهرمان ایران اسلامی و قدرت ولایت فقیه را نسنجیده، خیال می کردند در عرض چند روز می توان انقلاب را  شکست داده ونیت پلید خود را عملی ساخت.

حجت الاسلام نیک فر ابراز کرد: رشادت و دلاورمردی شهدای اسلام و مردم غیور و شجاع ایران همه دشمنان را در حیرت فرو برده و قدرت ولایت در کشور ، دنیای استکبار را متحیر گردانید و به آن ها فهماند که نمی توان با مردم بزرگ  ایران در افتاد.

وی یاد آور شد: باید دین خود را بر شهدا ادا کرده و از رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و راه و اهداف آن ها را به عنوان الگو زندگی سعادت بخش به همه نسل ها بخصوص نسل چهارم انقلاب معرفی کرده و براساس بیانیه گام دوم سر لوحه رفتار و برنامه های خودمان قرار دهیم.

ارسال نظرات