خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خبر داد؛

برگزاری یادواره آیت الله موسوی شالی و سرلشکر شهید حسین لشکری

شعبان نژاد گفت: یادواره مرحوم آیت اله شالی و سرلشکر شهید سید حسین لشکری در دانشگاه آزاد تاکستان و با همکاری سپاه ناحیه امام علی، فرمانداری، بسیج و سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان تاکستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۹۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

رضا شعبان نژاد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه دفاع مقدس و ذیل کنگره ملی آیت اله شالی گفت: آیت اله موسوی شالی از علمای بزرگ بودند که عضو دائم هیئت علمی علوم انسانی دانشگاه آزاد تاکستان بودند و توانستند شاگردان بسیاری پرورش دهند که در مسیر انقلاب و اهل بیت حرکت می کنند. ابوالشهید آیت اله موسوی شالی هم در کسوت علم و حوزه هم مبارزه و رزمندگان اسوه انسان الهی بودند.

وی افزود: حضور وی در جبهه های نبرد و دیدار با رزمندگان به قدری تاثیر گذار بود که رزمندگان با تمام وجود به ایشان عشق می ورزیدند، آیت اله شالی یکی از وزنه های علمی در علوم حوزوی و انسانی بودند. عارف وارسته ای که رهبری فرمودند سیمای بهشتی دارند و از مبارزات ایشان در دوران شاهنشاهی تا پایان عمر خود و خدمت در مجلس خبرگان سبب شد که مسیر تفکر بسیاری از جوانان را در خط انقلاب قرار دهد.

شعبان نژاد تصریح کرد: سرلشکر خلبان حسین لشکری سیدالاسرا هستند که ۱۸ سال درد اسارت را تحمل کردند و با صلابت ایستادند، پرواز را هم با پرنده آهنین تجربه کردند هم با شهادت خویش، در حقیقت یادآوری حماسه مردان ۸سال دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی ماست که رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه وطیفه داریم به تکلیف خود و تبعیت از امام جامعه عمل کنیم.

وی در پایان گفت: دانشگاه آزاد تاکستان، یادواره و بزرگداشتی به پاس رشادت ها و خدمات مردان حماسه و جهاد در روز چهارشنبه، مورخه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می کند.برگزاری همایش یک روزه ذیل کنگره ملی آیت الله شالی با همکاری سپاه ناحیه امام علی، فرمانداری، بسیج و سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان تاکستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها