خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

آمادگی سپاه فامنین برای همکاری بیشتر با شبکه بهداشت شهرستان

فامنین-جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: سپاه شهرستان آماده همکاری بیشتر با شبکه بهداشت شهرستان و استفاده از ظرفیت بسیجیان در خصوص واکسیناسیون است.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۳۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
آمادگی سپاه فامنین برای همکاری بیشتر با شبکه بهداشت شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ربانی در دیدار با مدیر شبکه بهداشت شهرستان ضمن تقدیر از  زحمات کادر درمان اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با مشارکت بهدشت و درمان شهرستان با قوت در شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به ثبت سوابق بسیجیان شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی توسط شبکه بهداشت بر همکاری نظام‌مند در این خصوص برای بازخوردگیری و تاثیر بیشتر تأکید کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: سپاه شهرستان آماده همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت بسیجیان در خصوص واکسیناسیون است.

وی با اشاره به در اختیار قرار دادن تعدادی دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن توسط سپاه به شبکه بهداشت عنوان کرد: ما آمادگی در اختیار گذاشتن پایگاه‌های بسیج برای واکسیناسیون مردم را داریم.

ربانی تصریح کرد: واکسن سربازان سپاه ناحیه توسط شبکه بهداشت در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فامنین نیز در ادامه ضمن تقدیر از همکاری سپاه و بسیج در اجرای طرح شهید سلیمانی بیان داشت: با توجه به تلاش شبانه‌روزی کادر درمان از زمان اپیدمی بیماری کرونا نیاز به همکاری همه ادارات و ارگان‌ها و به خصوص سپاه و بسیج با کادر درمان است.

دکتر یگانه افزود: از ابتدای بیماری کرونا و همکاری بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی با شبکه بهداشت شهرستان آموزش مقدماتی ۳۰۰ نفر از بسیجیان توسط شبکه بهداشت انجام گرفته که با توجه به کسب تجربیات و پیچیدگی‌های بیشتر این بیماری نیاز به برگزاری آموزش‌های تکمیلی در این زمینه برای بسیجیان وجود دارد.

در پایان این جلسه نیز تفاهم‌نامه‌ای در راستای همکاری بیشتر سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی با شبکه بهداشت در شهرستان فامنین منعقد شد.

انتهای پیام/

 

 
ارسال نظرات