فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

دفاع مقدس نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: دفاع مقدس یک نقطه‌ی عطفی در انقلاب اسلامی است، خب شاید تو روزای اول به عنوان یک تهدید محسوب می‌شد اما وقتی که چندین سال ازش گذشت خصوصا زمانی که دفاع مقدس به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۹۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار حاجی محمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:دفاع مقدس یک نقطه‌ی عطفی در انقلاب اسلامی است، خب شاید تو روزای اول به عنوان یک تهدید محسوب می‌شد اما وقتی که چندین سال ازش گذشت خصوصا زمانی که دفاع مقدس به پایان رسید؛ ثمرات این دفاع و این حضور مردم خودش را نشان داد.

دفاع مقدس نقطه عطفی در انقلاب اسلامی است

وی افزود:ما هم رو پای خودمون وایستادیم، با دست‌خالی مقاومت کردیم و در بحث ما می‌توانیم آن اهداف انقلاب و دفاع مقدس تا حدود زیادی به ثمر نشست و نشان داد که این توان بالقوه می‌تواند بالفعل شود و اتفاقاتی که در هشت سال دفاع مقدس به وقوع پیوست نشان از این که می شود جلوی مستکبرین وایستاد و مقاومت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اذعان داشت: مقاومت و ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی باعث به وجود آمدن یک مقاومت مردمی در منطقه شده است امروز این ایستادگی را در جبهه مقاومت دیگر کشورها نیز می بینیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در هفته دفاع مقدس اقداماتی همچون دیدار و تکریم خانواده، دیدار از پیشکسوتان دفاع مقدس، گلباران مزار شهیدان،  فضاسازی در سطح منطقه، برگزاری آبروی محله، راه اندازی کاروان و نمایشگاه و غیره اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار