مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه:

فراگیری آموزش های دفاعی اقتدار کشور را مستحکم تر می کند

تبریز- مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه فراگیری آموزش های تکمیلی را برای بسیجیان یک ضرورت تلقی کرد و گفت: فرا گیری این دوره ها موجب تقویت قدرت دفاعی کشور شده و آن را چند برابر مستحکمتر می کند.
کد خبر: ۹۳۷۴۰۹۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاشف الدین بیضایی با اعلام اینکه دوره آموزشي تكميلي بسيج در میانه با بیش از یکصد فراگیر در حال برگزاری است، اظهار داشت: در این دوره 45 روزه، جمعی از بسيجيان گردانهای بیت المقدس و امام علی(ع) حضور داشته و فنون لازم را فرا می گیرند.
وی با اعلام این خبر، افزود: برپایی این دوره معادل دوره آموزش سربازی در هر یگان برای نیرو‌های مسلح، محسوب و معتبر می باشد و شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با بهره گیری از اساتیدی مجرب، علاوه بر فراگیری دروس نظامی و عقیدتی سیاسی، با تاکتیکها و قوانین نظامی روز آشنا شده و به صورت عملی، مهارت های تیراندازی را نیز فرا می گیرند.
مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه، اهداف این دوره 45 روزه را بالا بردن سطح آگاهی و توان رزم بسیجیان و ارتقا توانمندی و آمادگی نیروها در تحلیل و درک مسائل امنیتی، دفاعی و امدادی عنوان و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، این دوره با بهره گیری از مربیان نظامی و بسیجی بومی و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار