خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد گفت ؛ طلاب بسیجی در قالب قرارگاه معنویت و سلامت در خط میدان مبارزه با کرونا و در مراکز درمانی در حال خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۱۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام محسن اکبر زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت ؛ با فعالیت قرارگاه معنویت و سلامت از سال 1399 تا کنون بسیجیان طلبه شهرستان بجنورد با اخلاص و ایثار خود وارد عرصه کمک رسانی به مردم عزیز شده و در مراکز درمانی حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد ؛ در اوایل شروع ویروس منحوس کرونا که همه اقشار دچار استرس و ترس از غسل و کفن نمودند اموات داشتند طلاب بسیجی در مراکز درمانی مجاهدانه شروع فعالیت نموده و در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب نقش آفرینی ، که جای تقدیر و تشکر را دارد.

حجت الاسلام اکبرزاده افزود ؛ در کنار کمک به کادر درمانی در بیمارستان های شهرستان ، طلاب بسیجی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی سازماندهی و بکارگیری شده و از وظایف آنان در تیم های حمایتی و مراقبتی ، انجام خدمات مشاوره ای ، دیدار و سرکشی از خانواده های مصیبت دیده ، توصیه های طب اسلامی و ... بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد گفت ؛ طلاب بسیجی از اوایل انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و با حضور در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس ، جنگ نرم ، کمک های مومنانه و جهادی خدمت به مردم را سرلوحه خود قرار داده اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها