شکست سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی در منطقه نشأت گرفته از ایثار شهداست

سردار «رزمجو» گفت: شکست سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی در منطقه نشأت گرفته از ایثار شهدا، جانبازان، ایثارگران و هدایت‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۱۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵

شکست سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی در منطقه نشأت گرفته از ایثار شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار «علی رزمجو » فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و قدردانی از اصحاب رسانه در انتقال ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 858 برنامه در استان برگزار خواهد شد.

شکست سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی در منطقه نشأت گرفته از ایثار شهداست

وی با اشاره به شعار «ما مقتدریم» گفت: یکی از برکات دفاع مقدس که تاکنون استفاده می کنیم تقویت اعتماد به نفس و خودباوری بود. در کوران جنگ تحمیلی با خودباوری و تکیه به توانمندی خود به ویزه نیروی انسانی جوان خداجو و خدا محور از کشور دفاع کردیم.

شکست سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی در منطقه نشأت گرفته از ایثار شهداست

این مسئول تاثیر خودباوری بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دستیابی به فناوری‌های نوین به صورت یک نمودار فزاینده را تشریح کرد و افزود: رشد باورهای دینی ما یکی از برکات دفاع مقدس است. هرکجا باورهای دینی، اعتقادات و توسلات به نیروی لایزال الهی بیشتر بوده موفقیت ما نیز بیشتر بود. دوران دفاع مقدس روح معنویت در اقشار مختلف موج می‌زد و فضای کشور عطر ایثار، فداکاری و معنویت معطر شده بود. هشت سال دفاع مقدس سپری شد که هیچگاه به فراموشی شدنی نیست.

رزمجو با بیان اینکه دفاع مقدس پیام بزرگ درونی و جهانی برای انقلاب اسلامی و برون مرزها به ارمغان آورد که بایستی در ادامه حکومت کشور از همین ویزگی بهره برد تصریح کرد: آنچه باعث پیروزی ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس شد اعتماد به نفس، خودباوری و رشد باورهای دینی بود. بعد جنگ ما توانستیم کارنامه درخشانی از کلیه دستاوردهای خود داشته باشیم.

وی کارنامه سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را درخشان خواند و با اشاره به خدمات سپاه به جامعه و مردم خاطر اضافه کرد: سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه حوزه سلامت و مقابله با کرونا خدمات قابل توجهی عرضه کرده است. سه ایستگاه شامل 2 پایگاه واکسیناسیون و یک مرکز سرم تراپی با 140 نیروی خدمتگزار ایجاد کرده که روزانه در این پایگاه‌ها در مرکز استان بوشهر بیش از یک هزار و 200 نفر واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان کمرنگ شده گفت: فرار آمریکا از افغانستان و سایر کشورهایی که سال‌ها آنها را مورد تهاجم و تجاوز قرار داده‌اند و بازگشت آنها به لانه عنکوبتی خود نمونه‌ای از شکست استکبار جهانی در منطقه و دنیا است. شکست سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی در منطقه نشأت گرفته از ایثار شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا و هدایت ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رزمجو متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 36 میلیارد و 749 میلیون و 150 هزار تومان اعتبار در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، کارت هدیه و طعام از سوی گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت توزیع شده است.

ارسال نظرات