خبرهای داغ:

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم معرفی شد

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ناحیه یک قم یکشنبه ۲۸ شهریور با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۵۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم معرفی شد
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیین تودیع و معارفه مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه آموزش و پرورش قم یکشنبه ۲۸ شهریورماه با حضور مسئولان اداره و تعدادی از اعضای شورای کانون برگزار شد.

در این آیین، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در سخنانی با اشاره به سیره سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: توکل بر خدا، ولایت پذیری و اخلاص در عمل از جمله ویژگی‌های سرداران شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی است و همه باید از این روش‌ها الگو بگیریم.

وی افزود: مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی در طول ۱۰ سال خدمت، به اخلاص، پاکدستی، توانمندی، امانتداری، مدیریت و انس با مکتب سردار سلیمانی زبانزد بود و متاسفانه بر اساس دستورالعمل‌های موجود، در مدت سنوات مدیریت کانون بسیج بر اساس یک دوره دو ساله و یک دوره چهار ساله دچار محدودیت هستیم.

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم معرفی شد
 
شفیعی ادامه داد: بسیج با روی باز از همه استقبال می‌کند و در این نهاد مقدس، ما به هیچ عنوان دو گانگی نداریم و همه یکدل هستیم و آنچه که باید نسبت به آن حساس بود، تقابل بین تفکر انقلابی و مخالف انقلاب است.

وی افزود: موضوعاتی همچون تبیین رهنمود‌های امامین انقلاب و بیانیه گام دوم، اجرای مفاد سند تحول بنیادین، تشریح نظریه مقاومت، کادرسازی و تعامل با همه واحد‌های ذیربط را از جمله ضروریات کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی است که ان شاءالله مدیر جدید نیز آن را در ادامه فعالیت‌های سابق پیگیری خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم ابراز کرد: ان شاءالله در همایش حضوری از مدیر سابق کانون تقدیر خواهد شد.

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم معرفی شد
 
«محمد صفاییان» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات ارزشمند «عبدالله صادقخانی» مدیر سابق کانون عنوان کرد: در دوره مسئولیت وی ما شاهد همدلی خاصی بین بخش‌های مختلف با بسیج بودیم و در سایه این همدلی موضوع بسته‌های کمک‌های آموزشی و کمک‌های مومنانه از بسیج ناحیه یک شروع شد.

وی افزود: مواردی همچون بیانیه گام دوم انقلاب، سواد رسانه ای، جذب حداکثری، فضای مجازی و ... از جمله دستورات ثابت جلسات شورای کانون بسیج فرهنگیان بود که حتی چندین بار برنامه‌هایی به صورت سخنرانی، نشست بصیرت افزایی، مسابقات کتابخوانی بین فرهنگیان ناحیه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم ادامه داد: این ناحیه به لحاظ مناطق شهری، یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین نواحی استان است و یک ششم جمعیت دانش آموزی آن از اتباع خارجه هستند.

مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک قم معرفی شد
 
در این آیین، «مهدی محمدزاده» به عنوان مدیر جدید کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم معرفی شد.

نامبرده دو دوره مدیریت بسیج فرهنگیان در شهرستان اردستان را بر عهده داشته و پس از انتقال به قم، به مدت دو سال مسئول تکنولوژی آموزشی مقطع ابتدایی ناحیه یک بوده و در حال حاضر، مدیر یکی از مدارس ابتدایی ناحیه است؛ علاوه بر آن، حضور در یگان فاتحین نیز از سوابق وی محسوب می‌شود.

آیین تودیع و معارفه، یکشنبه ۲۸ شهریورماه در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ طی هفته گذشته جلسه برنامه ریزی مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه دفاع مقدس با حضور مدیر سابق و اعضای شورای کانون برگزار و تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ شد.

«عبدالله صادقخانی» برادر شهید والامقام «صادقخانی» از شهدای دفاع مقدس، در حال حاضر سمت معاونت پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم را عهده دار است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات