خبرهای داغ:
مسابقه فوتسال بین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه (ع) با رئایت پروتکل های بهداشتی و با هدف ایجاد شادی و فراهم کردن محیطی سالم جهت ایجاد کارگروهی و سلامت جسمانی برگزار گردید .
کد خبر: ۹۳۷۴۱۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه خاتم الانبیا (ص) ضمن پرداختن به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره (تحصیل ، تهذیب و ورزش) عنوان داشت : انجام حرکات ورزشی و آمادگی بدنی ضمن تضمین سلامت بدن، سلامت روح را نیز در پی دارد و یک مومن با وجود این دو عامل در مسیر تعالی اسلام و آرمان‌های نظام و شهداء موفق‌تر عمل می کند.

محمد باقر نیازی در ادامه افزود : اوقات فراغت و ارتقاء توان آمادگی جسمانی بسیجیان و اعضای حلقه صالحین حوزه خاتم (ص) از مهم ترین بخش های محوری ما در خصوص فعالیت های ورزشی برای بسیجیان می باشد.

وی ابراز داشت : برنامه های ویژه ای از سوی پایگاه های حوزه خاتم (ص) بسیج شهرستان شیروان ، برای برادران و خواهران تا پایان فصل تابستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمینه های متنوع ورزشی همراه با کلاس های آموزشی انجام گرفته بود؛ که ما تمام تلاش خود را بر این گذاشته بودیم که این مسابقات و کلاس ها زمینه های جسمی و ذهنی را به حد مطلوبی برای بسیجیان برقرار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها