خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۲۵ نیروی مخصوص نزاجا:

جنگ تحمیلی نمایشگاه خلق حماسه ها با الهام از عاشوراست

تبریز- فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص نزاجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: جنگ تحمیلی نمایشگاه خلق حماسه های بزرگ، با الهام ازنهضت عاشوراست.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۶۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی دلاور افزود: دفاع مقدس، برای همیشه همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه، ایثار و آزادگی ایران می‌درخشد و نشانه‌ای از عزم راسخ و بی‌پایان ایرانیان در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب، تقویت وحدت و همبستگی ملی و حفظ استقلال کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام است. 

وی ادامه داد: عزم دنیا با تحمیل جنگ به ایران که برای خاموشی انقلاب اسلامی، نابودی استقلال، عزت ملی و تجزیه و تضعیف کشور توسط نوچه استکبار، صدام ملعون، ارتش بعثی و اتحاد ابرقدرت های شرق و غرب و اقمار وابسته به آنها برنامه‌ریزی و عملیاتی شده بود، با الطاف الهی به سد پایداری و ایستادگی مردم و رزمندگان عاشورایی این سرزمین برخورد کرد و نه تنها به تجزیه و جدایی حتی یک وجب از خاک مقدس ایران نشد، بلکه این تهدید بزرگ، فرصت تاریخی را برای اقتدار و خودباوری ملی ایجاد کرد.

سرهنگ ستاد دلاور با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی گفت: بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی، با الهام از آموزه‌های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین(ع) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، حماسه‌های بزرگی را خلق خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها