زنجان - حاج ناصر زلفخانی پدر شهید والامقام محسن زلفخانی از شهدای استان زنجان دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، مرحوم حاج ناصر زلفخانی پدر شهید والامقام محسن زلفخانی از شهدای شهرستان زنجان پس از سال‌ها دوری از فرزند بر اثر کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
 
پدر شهید محسن زلفخانی به فرزند شهیدش پیوست

گفتنی است شهید محسن زلفخانی فرزند ناصر و حکیمه زلفخانی در اولین روز فروردین ماه سال ۱۳۴۶ در روستای ینگجه از توابع شهرستان زنجان دیده به جهان گشود.

پدرش ناصر به شغل کشاورزی مشغول بود و محسن ۵ برادر و ۴ خواهر داشت، دوران شیرین کودکی در کنار این خانواده سپری شد و محسن که حالا هفت ساله بود وارد مدرسه ابتدایی روستای ینگجه شد و پس از پشت سر گذاشتن این دوره، تحصیلاتش را در مدرسه راهنمایی روستا ادامه داد و توانست این دوره را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.

با شروع جنگ تحمیلی، محسن که هفده ساله بود از طریق یگان‌های اعزامی ارتش بیست میلیونی بسیج در سال ۱۳۶۳ وارد جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شد و به عنوان تک تیرانداز در جبهه به فعالیت پرداخت.

یک سال از فعالیت او در نبرد‌ها می‌گذشت که در اثر اصابت ترکش به قلبش در بیست و ششمین روز از تیر ماه سال ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید محسن زلفخانی در روستای ینگجه زنجان به خاک سپرده شد تا به دیدار پروردگارش نائل آید و نزد حضرت حق روزی داده شود.
ارسال نظرات