خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز:

ولایتمداری، دینداری و مردمی بودن سه شاخص مهم بسیج دانشجویی است

دوره انسجام با هدف منسجم کردن نیروی بسیج دانشجویی شهرستان نطنز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد بادرود برگزار شد
کد خبر: ۹۳۷۴۱۶۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، دوره انسجام با هدف منسجم کردن نیروی بسیج دانشجویی شهرستان نطنز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد بادرود برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در این برنامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحین (ع) گفت : درس عاشورا درس مقاومت ، تسلیم نشدن در برابر ستمگران . زیاده خواهان بود ، از زمان آغاز انقلاب تا کنون دانشجویان در حوادث گوناگون نقش مهم و حساسی ایفا نموده کرده اند و به قول امام راحلمان دانشگاه مبدا همه تحولات است که این خود به نوعی یک سخن تاریخی است.

وی در ادامه افزود : یکی از اولویت های بسیج دانشجویی پیشرفت علمی در همه زمینه هاست و این بایتسی توسط دانشجوی بسیجی ما  به عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد.

شبانی زاده افزود : سه ویژگی مهم بسیج دانشجویی عبارتند از ولایتمداری ، دینداری و مردمی بودن که این سه ویژگی بایستی مکمل هم و در کنار هم قرار بگیرند تا بسیج دانشجویی با صلابت به حرکت خود ادامه دهد.

دوره انسجام با هدف حفظ انسجام بسیج دانشجویی شهرستان نطنز و همچنین آشنایی و شناخت دانشجویان با بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان و اعضای شورای بسیج دانشجویی  با موضوع خانواده و ازدواج ،مدیریت زمان در دانشگاه ،کار تشکیلاتی و دانشجوی طراز انقلاب اسلامی توسط حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس حیدریان مقدم، آشنایی با فلسفه تشکیل بسیج دانشجویی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بادرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار