خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی:

ما هرچه داریم از دفاع مقدس است/ برگزاری 1050 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان

فرمانده سپاه نینوا گلستان: در جهت ترویج ایثار و شهادت، ما هر چه داریم از دفاع مقدس است، ان شالله بتوانیم به نسل جدید خدمت بکنیم.
کد خبر: ۹۳۷۴۱۷۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

/

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را به همه رزمندگان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و همه ملت بزرگ ایران به ویژه مردم خوب و متدین استان گلستان تبریک می گویم.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی که در سطح کشور و استان ما وجود دارد کلیه برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس 1050 برنامه در سطح پایگاه، حوزه، نواحی و اقشار بسیج انجام می شود که 350 برنامه شاخص آن مخصوص اقشار بسیج، 650 برنامه مربوط به نواحی مقاومت بسیج و 50 برنامه مربوط به معاونت ها و رده های سپاه استان می باشد.

سردار ملک شاهکوهی در تشریح برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس بیان کرد: ادامه رزمایش کمک های مومنانه، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای شهرستانی، یادواره شهید آبروی محله، غبار روبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی و کتاب خوانی، نهضت اهدا خون، افتتاح و بهره برداری پایگاه های بسیج، رونمایی از کتاب با موضوع ایثار و شهادت و... از جمله برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس می باشد.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان در پایان متذکر شد: در جهت ترویج ایثار و شهادت، ما هر چه داریم از دفاع مقدس است، ان شالله در همین راستا بتوانیم به نسل جدید خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها