خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن خبر داد:

راه اندازی قرارگاه دفاعی زیستی محلات و روستاهای شهرستان بندرترکمن

سرهنگ ممشلی: با شیوع بیماری ویروس کرونا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم‌ وارد میدان شدند.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

راه اندازی قرارگاه دفاعی زیستی محلات و روستاهای شهرستان بندرترکمن

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مظفرممشلی فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن در خصوص تشریح طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: با شیوع بیماری ویروس کرونا و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به مردم‌ وارد میدان شدند.

وی در ادامه گفت: نخستین اقدام مقابله با کرونا در شهرستان بندرترکمن راه اندازی قرارگاه دفاعی زیستی بود که با حضور دستگاه های متولی شهرستانی انجام شد، همچنین به دنبال آن قرارگاه پدافند زیستی در سطح محلات و روستاها نیز با کمک دهیاران و شوراها، ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و خانه های بهداشت انجام شد.

سرهنگ ممشلی تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج و سپاه در حوزه های مختلف اعم از بسیج سازندگی، توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی، نظارت بر اصناف و بیماریابی جهت کمک به آسیب دیدگان کرونا  وارد میدان شده و با تمام توان تا پایان ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم ولایتمدار شهرستان است.

فرمانده سپاه بندرترکمن اقدامات فرهنگی و تبلیغی را از دیگر اقدامات مقابله با کرونا در طرح شهید سلیمانی دانست و گفت: تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی، توزیع غذای گرم و ماسک در قالب رزمایش کمک های مومنانه از دیگر اقدامات ما بود که توسط بسیجیان بین نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونا توزیع شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها