سرهنگ پاسدار عباس صفائی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر: دفاع همچنان باقیست، دفاع از ایران اسلامی ، دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و دفاع از ارزشها، دفاع از اسلام و دفاع از راه و خون شهیدان.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۳۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ صفائی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: هدف راهبردی و مشترک متجاوزان و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای در سال 1359 به گمان باطل خودشان ساقط کردن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود، چرا که ماهیت مستقل و استکبارستیز جمهوری اسلامی و همچنین به هم خوردن توازن قوا در منطقه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین برآورد صدام خبیث از اوضاع داخلی ایران در سال 1359 به گونه ای بود که تصور می کرد در برابر نیروهای آماده ارتش عراق که از حمایت ها و پشتیبانی های دیگران برخوردار بودند، هیچ نیروی ایرانی قادر به مقاومت و ممانعت آنها نخواهد بود.

سرهنگ صفائی افزود:امروز هم آمریکا و ایادی وابسته آن بخاطر پاره ای از مشکلات، وضعیت بیماری کرونا، وجنگ ترکیبی که علیه انقلاب راه انداخته اند و...برآوردی مبنی بر موفقیت در تحریم های ظالمانه خود داشتند و به گمان خودشان به دنبال راهبرد یکجانبه تحریم و اجماع جهانی بر علیه ملت مظلوم ایران اسلامی بودند نیز مقاومت مردم صبور و بصیر ایران اسلامی خود مصداق دفاع مقدس دیگری است که این راهبرد دشمن را با شکست مواجه نموده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمرتصریح کرد:امروز هم همچون دوران دفاع مقدس که عوامل اصلی آن پیروزی حول محورهای رهبری و فرماندهی الهی حضرت امام خمینی(ره) ، وفاق و وحدت ملی و مردمی بودن دفاع مقدس، انگیزه الهی رزمندگان،اعتماد به نفس فرماندهان و رزمندگان، شجاعت، صبوری، ایمان و توکل به خدای رزمندگان و امت حزب الهی رمز پیروزی بود با تاسی از دوران دفاع مقدس شکست راهبرداستکبار نیازمند یک حرکت و برخورد انقلابی توسط آحاد مردم و قوای سه گانه با بکارگیری عوامل فوق می باشد.

صفائی خاطر نشان کرد:لازم میدانیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان سلامت در میدان جنگ زیستی امروز حمایت خود را از نیروهای انقلابی و پای کار در قوای سه گانه اعلام میداریم.


ایشان در پایان به معرفی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان ازجمله یادواره شهدا، غبار روبی مزار شهدا ،برگزاری شب خاطره ، تکریم خانواده شهدا ورژه موتوری و... اشاره واز خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در جلسه شهرستان جهت پوشش خبری برنامه ها دعوت و تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها