مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سپاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت؛ سپاه یک مجموعه مکتبی به معنای صحیح و دقیق کلمه است.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۶۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد؛  آیین تکریم و معارفه مسئولان پیشین و جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان چرام برگزار شد. 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در این آیین سپاه را مولود انقلاب اسلامی دانست و افزود؛ سپاه دارای ماهیت دینی،انقلابی، جهادی، ولایی و مردمی است و براساس همین ماهیت این مجموعه بزرگ را از تمامی نیروهای مسلح در دنیا متمایز ساخته و همچنین عامل اصلی در موفقیت ها،پیروزی ها و حماسه آفرینی ها همین ماهیت سپاه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک ابراز داشت؛ با توجه به اهمیت و نقش ایمان، معنویت و روحیه انقلابی و جهادی در سپاه از همان ابتوان شکل گیری و تاسیس این نهاد انقلابی، حضرت امام خمینی ره علاوه بر نصب فرماندهی سپاه،  فردی را هم به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کردند که رسالت و فلسفه وجودی این نماینده ولی فقیه ارتقای معنویت، بصیرت دینی، تقویت روحیه انقلابی و جهادی آحاد فرماندهان، پاسداران و بسیجیان با خانواده‌های آنان و همچنین صیانت از هویت اسلامی می باشد.

وی عنوان کرد؛ با چنین سپاهی و مجموعه هایی و از همه مهمتر با چنین روحیه انقلابی و جهادی علاوه براینکه سپاهی شکست ناپذیر خواهیم داشت تمامی توطئه های دشمنان این مرز و بوم را هرچند که بزرگ باشند را خنثی خواهیم نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام نیز در این آیین با اشاره به اینکه معنویت هویت واقعی سپاه پاسداران است، افزود؛  نمایندگی ولی فقیه در سپاه بعنوان مجموعه ای پرتوان،بصیرت افزایی و ارتقای معنویت را در بین کارکنان سپاه عهده دار است که همین بعد معنویت راز موفقیت های سپاه می باشد که باید حفظ شود زیرا اساس کار است.

 سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پور بهشت افزود؛ اخلاق،معنویت، ولایتمداری و مردم داری از ویژگی های سپاه پاسداران است که این ویژگی ها مرهون تلاش های نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام مهدی احتشامی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام معرفی و از خدمات حجت الاسلام سید مهدی سبحانی راد مسئول پیشین تجلیل شد.

انتهای پیام 

ارسال نظرات