مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مراسم جشن شکوفه ها و جوانه ها در آستانه سال تحصیلی جدید به دلیل شیوع کرونا بصورت نمادین همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر مهردادی "مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام "  اظهار داشت: این برنامه ویژه دانش آموزان کلاس اولی و پایه اول مقطع متوسطه اول همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه هفته جاری ۳۱ شهریورماه برگزار می شود.

وی با ذکر اینکه این آیین بصورت نمادین بوده و در کلیه مدارس برگزار نمی شود، افزود: ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه اول در هر شهرستان برای این جشن انتخاب و با حضور تعدادی محدودی دانش آموز برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلاموی تاکید کرد: همچنین آیین ویژه بازگشایی مدارس نیز شنبه سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور بصورت نمادین در هر شهرستان یک مدرسه با حضور مسوولان محلی و شمار محدودی دانش آموز و رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

مهردادی یادآور شد: همچنان فردا سه شنبه ۳۰ شهریورماه مانور بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ همزمان در سراسر استان برگزار که در قالب آن همه عوامل اجرایی مدارس شامل مدیر، معاون و معلمان حضور و به اولیا و دانش آموزان برنامه های سال تحصیلی جدید را ابلاغ می کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

ارسال نظرات