امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث شکوفایی استعدادهای کشور شد، گفت: ما هرچه داریم از سرمایه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح می‌شد، باید یک سرمایه‌ای را در طراز جهانی شدن می‌داشت و این سرمایه دفاع مقدس است که استعدادها را شکوفا و توانمندی‌ها را بروز داد.

وی افزود: ما هرچه داریم و تا به امروز نیز پیش آمدیم از سرمایه دفاع مقدس است، دفاع مقدس سرمایه‌ای بود که برای نقش جمهوری اسلامی در عرصه جهانی باید اتفاق می‌افتاد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در جریان دفاع مقدس، و در یک پدیده نادر جهانی، دو قدرتی که در برابر همدیگر و ضد هم بودند (پیمان ناتو و ورشو) علیه جمهوری اسلامی وحدت پیدا کردند و همه دنیا پشت سر صدام ایستاد و جمهوری اسلامی نیز تنها مدافعش خدا بود.

کریمی تبار تصریح کرد: چه طور کسانی که ادبیات دنیا را بلد بودند در برجام باختند و برای وارد کردن واکسن کرونا گفتند که FATF مانع است و تحریم هستیم و کسانی که معتقد به مبانی بودند و آنها ادعا داشتند که نمی‌توانند، خیلی راحت توانستند تحریم را بشکنند و FATF را کنار بزنند و واکسن را هم وارد کنند.

وی گفت: دفاع مقدس باید اتفاق می‌افتاد تا جبهه مقاومت شکل بگیرد، تا معادلات جهانی به هم بریزد، تا نیروی ارتش جمهوری اسلامی به آب‌های آزاد جهان راه پیدا کند، تا مقر فرماندهان داعش را در سوریه بزنیم.

کریمی تبار افزود: امروز اگر کسی قصد تعرض به جمهوری اسلامی را داشته باشد در فاصله سه هزار کیلومتری او را می زنیم و این ثمره دفاع مقدس است.

وی گفت: اگر در این شرایط حرکت جدی داشته باشیم به راحتی مشکل تورم، گرانی و بیکاری حل خواهد شد، چون تحریم بی اثر شده است.

امام جمعه ایلام عنوان کرد: از آثار دفاع مقدس پیوند نیروهای نظامی با مردم بود که این مهم استمرار پیدا کرد و در شرایط سخت سیل، زلزله، کمک‌های مومنانه، کرونا و..‌. نیروهای مسلح در کنار مردم و در خدمت مردم هستند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات