فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع):
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی استان البرز اقدام به برگزاری نمایشگاه و رویداد بزرگ تا ثریا در هفته ی دفاع مقدس شده است.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۶۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فلاح نژاد اظهار اشت:در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیج دانشجویی استان البرز اقدام به برگزاری نمایشگاه و رویداد بزرگ تا ثریا کرده و ان شاء الله از 29 شهریورماه و در هفته ی دفاع مقدس برگزار شده است.

رویداد بزرگ تا ثریا در استان البرز برگزار شد

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: دبیرخانه‌ی این نمایشگاه از فروردین ماه در ناحیه‌ی بسیج دانشجویی استان البرز فعال شد و طی فراخوانی که زده شد نهصد و بیست و هفت طرح به این نمایشگاه ارسال شد و طی این چند ماه این طرح ها داوری و تقریبا صد و بیست و هفت طرح پذیرفته شد.

وی عنوان کرد: ان شاء الله در نمایشگاه از این طرح‌ها رونمایی می شود، در این راستا از دوستان بسیج مهندسین صنعت و بسیج علمی بهره گرفتیم و دوستان آمدن پایکار و از صاحبان صنایع و پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دعوت به عمل آمد که بیاند و از این نمایشگاه دیدن کنند، تا بتوانیم طرح‌های دانشجویان و ایده‌ها و خلاقیت هایی که دارند را تجاری سازی بکنیم و یا به مرحله‌ی تجاری سازی نزدیک شوند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات