فرمانده سپاه آمل تاکید کرد

حفاظت از جنگل با استفاده از ظرفیت بسیج

ساری- فرمانده سپاه آمل گفت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد در مأموریت صیانت از جنگل از همه ظرفیت‌های بسیج استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۱۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

حفاظت از جنگل با استفاده از ظرفیت بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از  روابط عمومی سپاه آمل؛ سرهنگ پاسدار جابر عسکری در همایش توجیهی طرح صیانت از جنگل که با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه آمل برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت حفظ و صیانت از جنگل امروزه بر کسی پوشیده نیست و از مطالبات همیشگی رهبر معظم انقلاب هست، تصریح کرد:همانطور که با ورود سپاه و بسیج در مساله مقابله با کرونا، کار‌های بزرگی را به انجام رسانده و به کمک کادر بهداشت وسلامت توانسته نتایج بسیار مثبتی را رقم بزند. اینبار با کمک سپاه و بسیج سعی میکنیم از حرکت آسیب زای برخی سودجویان که در تعارض منافع عمومی گام برمیدارند، جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه آمل تاکید کرد: دراین مسیر از هیچ کسی ترس و واهمه نداریم چراکه حضرت آقا حتی ساخت حوزه علمیه که به فضای جنگل و محیط زیست آسیب وارد کند را نهی فرمودند.

سرهنگ عسکری درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ابعاد حقوقی، قضایی، قانونی این طرح برای شرکت‌های فعال در حوزه جنگل طی جلسات مستمر به روشنی توجیه خواهیم کرد و انتظار داریم مراکز دپوی چوب و کارخانجات چوب بری همکاری لازم را با سپاه و بسیج داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار