اعضای ستادگرامیداست هفته دفاع مقدس ایرانشهر با حجت الاسلام بزمانی دیدار کردند

ایرانشهر/ اعضای ستادگرامیداست هفته دفاع مقدس شهرستان ایرانشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت الاسلام بزمانی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۴۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، اعضای ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان ایرانشهر با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف از این دیدار استفاده از رهنمودها و بیانات ارزشمند امام جمعه شهرستان جهت اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد؛ با هدف حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت دربین بسیجیان این شهرستان با شعار ما مقتدریم بیش از ۴۵عنوان برنامه در طول این هفته اجرا خواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار محمد هراتی افزود: بخش عمده اجرای برنامه های دفاع مقدس پایگاه محور و حوزه محور خواهد بود که آن هم توسط خود بسیجیان یعنی آحاد مردم اجرا خواهد شد و سپاه شهرستان هم از این برنامه ها پشتیبانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: از جمله برنامه های محوری هفته دفاع مقدس میتوان به غبار روبی مزار شهدا.دیدار باخانواده معظم شهدا و ایثارگران.تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و ...نام برد.

ارسال نظرات