خبرهای داغ:

از گشت محله محور تا کاروان سیار روضه خوانی در سرخه

همزمان با ماه صفر همچنان گشت های محله ور بسیج در سطح شهرستان و کاروان سیار عزای حسینی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۵۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی ابن ابیطالب (ع) سرخه با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و شناخت آن در هر محله و افزایش امنیت اجتماعی در سطح شهرستان سرخه برگزار می شود.

همزمان با ماه صفر و با هدف تعجیل در فرج امام زمان (عج) به همت بسیجیان این پایگاه چله همگانی استغاثه به حضرت مهدی (عج) برگزار و  بیش از۳۵۰ نفر از مردم شهر در این چله ثبت نام کردند. همچنین خیل کثیری از مردم بدون ثبت نام؛ در این چله قرائت زیارت عاشورا مشارکت کردند.

گفتنی است آئین‌های عزاداری ماه محرم در شهرستان سرخه بدلیل شیوع بیماری کرونا متفاوت‌تر از سال‌های قبل با شور و شعور حسینی در فضاهای باز حسینیه‌ها، تکایای مذهبی، خیابان ها و محله ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به همت این پایگاه و پایگاه مقاومت حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان روضه خانگی و هیئت سیار و آخرین شب از خیابان شهید صدوقی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان و قرائت زیارت نامه حضرت ابالفضل العباس (ع) همراه با مداحی با حضور ابوذر ادهم در محوطه باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار