خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

۳۰۰ فعالیت در قالب ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرمسار برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: فعالیت در قالب ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرمسار برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۷۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، سرهنگ ایرج گلینی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: ۳۰۰ فعالیت در قالب ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گرمسار برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه همه ما یک هدف داریم و جایگاه ما مشخص است، افزود:دفاع از نظام و انقلاب و خدمت به مردم هدف اصلی مسئولان و فعالان رسانه‌ای است.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس یکی از مناسبت‌های مهم برای یادآوری رشادت‌ها و وقایع و رخداد‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های زیادی از جمله وجود نخبه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان وجود دارد که باید از آنان برای حفظ و تعالی این نظام بهره گیری کرد.
وی در ادامه شعار هفته دفاع مقدس را با عنوان " ما مقتدریم" اعلام کرد و گفت: ویژه برنامه‌های این هفته در سطوح مختلفی از جمله فضای مجازی، فضای حقیقی، میدانی و عملیاتی دسته بندی شده است.
گلینی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها در بخش‌های مختلف شهرستانی، حوزه ای، پایگاه‌های مقاومت و محله محور اجرایی می‌شوند.
وی یادآور شد: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنان را می‌توان به برگزاری گردهمایی بزرگ رزمندگان در مسجد جامع گرمسار، یادواره شهدای محله‌ای با عنوان آبروی محله در تمامی محلات در سطح شهرستان، رژه موتوری و خودریی از میدان انقلاب تا گلزار شهدا، فراخوانی دسته‌های رزمی در پایگاه‌های بسیج و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در سطح شهر بر شمرد.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار ابراز داشت: ارائه خدمات در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت هدفمند در ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی، گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه توسط مسئولان و رزمندگان، کوهپیمایی بسیجیان، میقات صالحین، همایش رزمندگان دفاع مقدس در ایوانکی، مسابقات فوتسال جام دفاع مقدس در ورزشگاه پوریای، ولی، همایش بانوان ایثارگر دفاع مقدس و ویژه برنامه یاد یاران به مدت پنج شب از جمله برنامه‌های شاخص این شهرستان در هفته آتی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها