خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین؛
امروز ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از استان قزوین همزمان با سراسر کشور تجلیل می شوند که به صورت ویدیو کنفرانس می باشد و به صورت نمادین به صورت حضوری در خدمت تعدادی از این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۹۳۷۴۴۷۷
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور در سراسر کشور برگزار شد.

امیر سرتیپ بهنام پیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و دیگر عرصه های کشور و امام راحل بیان کرد: روز اول دفاع مقدس سی و یکم شهریور است که هر ساله نیروهای مسلح به پاسداشت این هفته به رژه می پرداختند اما به دلیل شرایط کرونایی این موضوع انجام نمی شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معزز شهداست که هرگز فراموش نخواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین اظهار کرد: امروز ۱۵ هزار و ۱۰۰ نفر از استان قزوین همزمان با سراسر کشور تجلیل می شوند که به صورت ویدیو کنفرانس می باشد و به صورت نمادین به صورت حضوری در خدمت تعدادی از این عزیزان هستیم.

وی افزود: سالیانه تعداد ۸۵ جلد کتاب در حوزه نشر اثار دفاع مقدس چاپ می شود و سال گذشته در این زمینه استان قزوین موفق به کسب رتبه دوم شد که یکی از کتاب ها «اتاق ۲۴» است که به ثبت ملی رسید.

امیر پیری گفت: در پایان مراسم از خانواده مدافع سلامت، امنیت و دفاع مقدس تجلیل می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها