خبرهای داغ:

تمدن سازی رزمندگان دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس تمدن ساز شدند و در تاریخ بعد از انقلاب توانستند برای جوانان و نسل امروز و آینده ما فضای جدیدی را ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۲۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
تمدن سازی رزمندگان دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شهرستان شاهرود در تالار شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی در سخنانی با ابراز خرسندی از تشکیل و حضور در این جلسه اظهار کرد: از تمام دست اندرکاران و کمیته‌های بیست‌گانه دفاع مقدس برای برگزاری این مراسم و برنامه‌های این هفته تقدیر می‌کنم.
او افزود: هدف و رسالت این برنامه ها، یادآوری دفاع مقدس است که روزگاری می‌خواستند دشمنان این نهال را سرنگون کنند، اما رزمندگان ما، ایثارگرانه و مجاهدانه با تحمل و سختی‌ها و صبر و ایثار دفاع کردند و معنای دیگری به این کلمات بخشیدند.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس تمدن ساز شدند و در تاریخ بعد از انقلاب توانستند برای جوانان و نسل امروز و آینده ما فضای جدیدی را ایجاد کنند.
جلالی از بیش از ۱۴ هزار ایثارگران و رزمنده دفاع مقدس شهرستان تقدیر کرد و گفت: در این مراسم به نمایندگی از این رزمندگان از ۱۲۰ نفر تقدیر به عمل می‌آید.
لازم به ذکر است این مراسم بصورت کشوری در آستانه هفته دفاع مقدس در تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار