فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دفاع مقدس مظهر اعتقاد به وعده‌های صادق الهی است

زاهدان/ سردار شفائی گفت: رزمندگان آرمان‌خواه ما در این دوران نشان دادند در صورت اعتقاد عملی به وعده الهی با دست خالی می‌توان مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۵۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمد شفائی در آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور که با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار این استان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس مظهر و نمود عینی پیروزی در پی اعتقاد به وعده‌های صادق الهی است.

وی افزود: رزمندگان آرمان‌خواه ما در این دوران نشان دادند در صورت اعتقاد عملی به وعده الهی با دست خالی می‌توان مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز شد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هفته دفاع مقدس از امروزا آغاز که با عنوان "پیشکسوتان ‏دفاع مقدس و مقاومت" نامگذاری شده است طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته همزمان با سراسر کشور از پیشکسوتان دفاع مقدس سیستان و بلوچستان تجلیل به عمل می‌آید.

 این مسئول یکی از رمزهای توفیق رزمندگان و نظام در دفاع مقدس را همدلی و همبستگی ملی عنوان کرد و گفت: وظیفه داریم این فرهنگ ارزشمند و اثرگذار را به شیوه های متنوع به نسل های ‏آینده منتقل و با نهادینه کردن آن در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی شتابان پیش برویم.‏

وی افزود: در دومین روز این هفته که با عنوان«شهیدان، ‏جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی، سربازان» نامگذاری شده، اجرای برنامه های تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان، دیدار ‏با جانبازان، پاسداشت سربازان و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: سومین روز این هفته«معنویت، زنان، خانواده و سلامت»، چهارمین روز«ولایت‌مداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی»، پنجمین روز«دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف»، ‏ششمین روز«وحدت ملی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی» و هفتمین روز تحت عنوان«نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران عشایر و ‏پیشمرگان کرد مسلمان» نامگذاری شده است.

ارسال نظرات