خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: الحمدالله این عزیزان هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، مدافع ارزش‌های دینی و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی هستند که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور رئیس جمهور محترم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۵۸ پیش از آغاز دفاع مقدس، وحدت حوزه و دانشگاه شکل گرفت و تعداد زیادی از دانشگاهیان به قم آمدند و زیباترین شکل وحدتِ بین حوزه و دانشگاه شکل گرفت.

وی تصریح کرد: سال ۵۹ که سال شروع جنگ تحمیلی بود، طلبه‌ها در دانشگاه تهران حضور یافتند و با شکل‌گیری این وحدت، طلبه‌ها و دانشجویان وارد جبهه‌های دفاع مقدس شدند و برگ زرینی در این عرصه به ثبت رساندند.

امام جمعه قزوین با تقدیر از پیشکسوتان، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان یادآور شد: الحمدالله این عزیزان هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن، مدافع ارزش‌های دینی و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی هستند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور گفت: در دوران دفاع مقدس برای تهیه تجهیزات نظامی با مشکل مواجه بودیم اما بحمدالله امروز تجهیزات نظامی کشور در بالاترین سطح قرار دارد و پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است و با همین پشتوانه دشمنان به استیصال کشیده شده‌اند.

گفتنی است آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محترم کشور به صورت ویدئو کنفرانس در این برنامه که به صورت کشوری در استان‌های مختلف برگزار می‌شد، سخنرانی کرد.

در پایان این مراسم، از پیشکسوتان، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها