خبرهای داغ:

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان فاروج

به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان فاروج از تعدادی پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل و تکریم شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه بسیج فاروج بیان کرد: تجلیل از ایثارگران و جانبازان پاسداشت ارزشهای والای این کشور است چرا که این افراد با تقدیم جان و اهدا قسمتی از وجودشان از این کشور و مملکت دفاع کردند و جز گرانسنگ ترین افراد این جامعه اسلامی محسوب می شوند

 وی افزود: دوران دفاع مقدس به خاطر اتحاد بی سابقه جهان در حالی که دو قطب اداره دنیا یعنی شوری و امریکا بر علیه ما متحد شده و وارد جنگ شدند به حق رخداد بزرگی در تاریخ معاصر کشور ما محسوب می شود.

جناب سرهنگ شفیع آبادی خاطر نشان کرد: نظام الهی ما تنها با اتکا به خودش ونگاه به قدرت درونی مردم همچنین معنویت و آموزه های دینی و نهایتا تاسی از فرهنگ عاشورایی در مقابل تمام دنیا ایستاد.

وی اظهار داشت: یادآوری دفاع مقدس یادآوری حماسه شهدا؛ ایثارگری ملت سلحشور ایران و امداد غیبی الهی بود که در کنار تمام رذالت ها و ظلمهای صورت گرفته توسط جهانیان ملت ایران محکم استوار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

ایشان بیان داشت: کسانی که به دنبال بر اندازی نظام ما بودند نه تنها به هدف شومشان نرسیدند بلکه به عینه دیدند سر سپرده آنها یعنی صدام خونخوار به زباله دان تاریخ پیوست تا این نظام بالنده تر از گذشته شود و نه تنها مهار نشود بلکه روز به روز توسعه پیدا کند.

مهدی شفیع آبادی گفت: امروز اگر می بینیم فکر و ائدئولوژی انقلاب در جهان گسترش یافته و گرایش مردم جهان به اسلام بیش از پیش شده است به برکت جنگی بود که دشمن به راه انداخت و به نفع ما شد.

ایشان افزود: دشمنان ایران اسلامی که در نبرد سخت با ما شکست خورده بودند در حوزه های مختلف اقتصادی؛ سیاسی؛ و در نبرد فرهنگی با ما وارد جنگ شد و در هر کدام خود را هر آنچه می توانست نشان داد.

وی تاکید کرد: دشمن پس از اینکه فهمید در نبرد اقتصادی نیز موفقیتی کسب نکرده است جنگ سیاسی راه انداخت و سعی در نفوذ در نظام قدرت ایران اسلامی داشت و با تقویت افراد تصمیم گیر و تصمیم ساز سعی داشت درون نظام سیاسی کشور ورود پیدا کند که البته فتنه ۸۸ بخشی از اقدامات شوم آنها در این حوزه بود که همه اینها با درایت و ابتکار رهبر فرزانه انقلاب خنثی شد.

ایشان یاد آور شد: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر خودش بیش از ۶۸ بار نفوذ دشمن را در حوزه فرهنگی سیاسی و امنیتی گوشزد کرده اند که صد البته با اهمیت ترین نفوذ دشمن نفوذ سیاسی و فرهنگی است که باید مورد توجه بیشتر مردم و مسئولین قرار گیرد.

مهدی شفیع آبادی گفت: بسیار مبرهن است که دشمن با نفوذ سیاسی قصد نقش آفرینی در دستگاه قدرت کشور را دارد و با نفوذ فرهنگی درصدد است تا باور ها و ارزشهای حاکم بر جامعه را دگرگون کند و در این راه با صرف هزینه های میلیاردی برای رسیدن به هدف شومش تلاش می کند.

 

 

 

جمالی اضافه کرد: برای موفقیت در اداره کشور کافی است اندکی به گنجینه دفاع مقدس نگاه کنیم و آن را در امورات سر لوحه قرار داریم .

وی تاکید کرد: خود اتکایی و خود کفایی مهمترین درس دفاع مقدس به ما بود که امروز کمک شایانی به پیروزی ما در نبرد اقتصادی با دشمنان خواهد کرد.

وی بیان داشت: جنگ به ما یاد داد تا با ثبات قدم؛ وحدت کلمه و انسجام نظام همچنین ارتباط دولت و ملت در نبرد سیاسی با دشمنان موفق باشیم

سردار جمالی گفت: دینداری؛ معنویت افزایی؛ اعتماد به نفس و احساس تکلیف همچنین ترجیح ندادن منافع شخصی بر منافع ملی بزرگترین درسهای جنگ به ما در حوزه فرهنگی است که ما را در تهاجم فرهنگی دشمنان پیروز خواهد کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها