خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور و با حضور مسوولین، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۹۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در البرز طی مراسمی از یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در فرمانداری شهرستان با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به نقش ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس در رشد و تعالی ایران بر لزوم اهمیت به ایثارگران و رزمندگان و خانواده شهدا تأکید و خاطر نشان کرد: باید همه سعی کنیم راه شهیدان را ادامه دهیم و آرمان‌ها و یاد خاطره آن‌ها را فراموش نکنیم و در حفظ و احیای فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس کوشا باشیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان البرز با اشاره به آیه شریفه ((وبالنجم هم یهتدون )) افزود:شهیدان را ستارگانی دانستند که ملت ایران با آنها درمسیر هدایت قرار می گیرند وشهادت بزرگترین نعمتی است که انقلاب دارد و خون شهیدان همیشه همراه با انقلاب است وباید قدردان و خون شهیدان باشیم.

در ادامه برنامه فرماندار شهرستان البرز افزود: شهدا کسانی بودند که هوای نفسانی را در وجود وجان خود کشتند دست رد به دنیا طلبی زدند تا مکتب شهادت وایثار را زنده نگه دارند،
شهیدان با شهادت متولد شدند و از راه حق در مقابل جبهه باطل ایستادند. همچنین درکنار شهدا، رزمندگانی و جانبازانی هستند که شهید زنده محسوب میشوند اجر و قرب آنها کمتر از شهادت نیست.

در پایان برنامه از یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در فرمانداری شهرستان با اهدای لوح و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است که این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها