خبرهای داغ:
اختتامیه طرح جوانه های صالحین تابستان ۱۴۰۰ به همت پایگاه حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۲۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ برنامه های جوانه های صالحین پایگاه حضرت زینب (س) از تاریخ 18 خرداد سال جاری با برگزاری کلاس های خیاطی، خلاقیت، نقاشی، مداحی، روخوانی قرآن و گلیم بافی سطح جوانان، نوجوانان و نونهالان با حضور ۷۸ نفر برگزار شد.

این دوره های آموزشی در تاریخ  27 شهریور ماه با برگزاری اختتامیه طرح جوانه های صالحین و اردو یک روزه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، بازی های فرهنگی، مسابقات ورزشی و مشاعره در فضای باز به پایان رسید.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در حاشیه این برنامه اظهار کرد: کلاس های آموزشی در قالب طرح جوانه های صالحین و با وجود شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در پایگاه برگزار شد و بسیجیان در رده مختلف سنی از برنامه ها به خوبی استقبال کردند.

او افزود: با هدف تامین سلامت دانش آموزان برنامه اختتامیه در فضای باز در سطح شهرستان برگزار و در خاتمه از مربیان کلاس های جوانه های صالحین و برندگان مسابقات ورزشی و مسابقه فرهنگی مشاعره با اهدای جوایزی قدردانی شد.

گفتنی است این برنامه با برپایی نمازجماعت همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها