نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه شهرستان فرماندهی ناحیه سپاه و معاون فرماندار در محل سالن اجلاس فرمانداری شهرستان گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۴۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام صادقی نسب امام جمعه محترم شهرستان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای تجلیل از شهدا و ایثارگران و جانبازان و هنگامی که به میهن عزیز ایران توسط دشمن بعثی یورش برده شد و این ایثارگران بودند که با اهداف و فداکاری ها دشمن را به عقب راندند و تمامیت ارضی توسط ایثارگران حفظ شد.


صادقی نسب افزود: دشمن در دفاع مقدس فهمید که با حمله نظامی به ایران به اهدافشان نمی رسند.


امام جمعه شهرستان گناباد ادامه داد : عوامل گوناگونی دست به دست هم دادند که مردم در جنگ تحمیلی روی پای خودشان ایستادند و از کشور دفاع کردند.


مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ایمان به خدا و روز قیامت، اتحاد و یکپارچگی مردم ایران و ولایت فقیه از عوامل پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی بود.


در ادامه سرهنگ محبی فرماندهی ناحیه سپاه گناباد ضن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان گفت :رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در دفاع مقدس باید گرامی داشته شود تا در بین نسل جوان و نوجوان ترویج داده شود و نسل جوان باید بدانند که رزمندگان ما عملیات بیت المقدس را چگونه طرح ریزی کردند که باعث آزادسازی خرمشهر شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد به 140 برنامه در ايام هفته دفاع مقدس اشاره کرد که از جمله زنگ ایثار دانش آموزان، پیاده روی جانبازان و بسیجیان، کوه نوردی ایثارگران، تجلیل از بازاریان در دوران دفاع مقدس،41 برنامه افتخار محله، پیاده روی اربعین به سمت کاخک، روایتگری راویان شهرستان، تحلیل از کادر درمان، برگزاری اردوهای جهادی، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و... از اهم برنامه های این هفته می باشد.


محبی افزود :امسال بعلت شرایط کرونایی، در آغازین روز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح و بسیجیان برگزار نخواهد شد و فقط رژه موتوری از خیابان شهید غفاری برگزار خواهد شد.


سرهنگ پاسدار علی محبی در ادامه برنامه های هفته دفاع به پیاده روی جاماندگان اربعین در روز اربعین از گناباد به سمت کاخک و روستاهای مسیر براکوه به کاخک برگزار خواهد شد.


محبی گفت :سپاه گناباد آماده است در گناباد، کاخک و بیدخت، سالن و نیرو در اختیار علوم پزشکی جهت افزایش مراکز واکسناسیون در اختیار علوم پزشکی قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها