خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ سرباز گفت: امروز کاری که ما باید انجام دهیم انتقال روحیه جهادی به دانش آموزان بعنوان مدیران و آینده سازان این کشور هستند.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۴۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

سرهنگ محمد سرباز مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: همه دنیا در مقابل انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی صف آرایی کردند اما به برکت پای کار آمدن مردم برای حفظ نظام، بزرگترین تهدید نظام از بدو تشکیل تا امروز این تهدید خنثی شد و این امر با حضور مردم در پای کار حفظ انقلاب و نظام بود.

وی گفت: تهدیدی که از آن یاد می کنیم، بیش از سی کشور در این جنگ مستقیما علیه ایران پای کار آمدند و مستقیم با نظام نوپای انقلاب به نبرد برخاستند بیش از پنجاه کشور و استکبار جهانی پای کار حمایت از رژیم بعث صدام آمدند برای اینکه انقلاب را در ابتدای کار سرنگون نمایند و این امر با حضور مردم نقش بر آب شد.

مسول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین اظهار کرد: این انقلاب از ابتدا به صورت مردمی اداره شد و در ادامه نیز حفظ آن باید مردمی ادامه یابد و دشمنان انقلاب در طول ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال این بودند که سرمایه های نظام را بگیرند تا بتوانند برنامه ریزی برای سرنگونی انقلاب داشته باشند که در ابتدا با رهبری داهیانه و مدبرانه تمام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب این اتفاق نیفتاد.

سرهنگ سرباز عنوان کرد: امروز ما شاهد اقتدار بی نظیر ایران در سطح منطقه و بین الملل هستیم. رزمندگی رزمندگان و ایثارگران و پای کار بودن جهادگران تا امروز موجب شده این نظام مقدس نهالی که در سال ۵۷ برپا شد در سال ۱۴۰۰ به درخت تنومندی تبدیل شود که از شرق تا غرب عالم برای تصمیم گیری خود نیاز به جلب حمایت ایران دارند.

وی افزود: امروز جریان مقاومت در غرب آسیا قابل شهود است و ابرقدرت های دنیا با خفت از منطقه در حال خروج هستند که به دلیل جانفشانی های حاج قاسم ها و به برکت خون همدانی ها و حججی ها که الگوهای بزرگی برای نسل امروز جامعه هستند، می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: از اهداف ما در هفته دفاع مقدس امسال
معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد نام آوران دفاع و حفظ این دستاورد در طول هشت سال با حضور رزمندگان است. دشمن همواره به دنبال کمرنگ کردن اتفاق بزرگ دفاع مقدس و تحریف آن است.‌ در صورتی که مدیریت جنگ یک کار عقلانی با مدیریت داهیانه رهبری و فرماندهی شهدای بزرگ است.

وی اضافه کرد: انقلاب و نظامی که در ابتدای شکل گیری خود ارتش خود را پالایش کرده بود، با فرماندهی جوانان و پای کار آوردن جوانان توسط رهبر، سپاه شکل گرفت و مدیریت جنگ را به دست گرفته و به پایان رساندند که با عقلانیت شکل گرفت. البته در کنار این مدیریت جنگ، امدادهای غیبی، توکل رزمندگان به خداوند و توسل به ائمه اطهار هم وجود داشت که با ظرفیت مردمی جنگ به پیروزی بود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین، ارتقا روحیه جهادی در بین دانش آموزان و دانشجویان و فرهنگیان دیگر هدف ماست. مردم با دست خالی و روحیه جهادی وارد عرصه دفاع مقدس شدند. روحیه جهادی که بدون انتظار و چشم‌داشت رزمندگان را وارد عرصه جانفشانی و ایثارگری کرد. با همین روحیه پس از جنگ، سازندگی در کشور اتفاق افتاد و در غرب و شرق کشور موجب ایستادگی رزمندگان ما در مقابل گروهک ها شد.

این مسئول یادآور شد: روحیه جهادی که با مدیریت بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت سپاه به دنبال رفع کمبود ها و تحریم ها می باشد، باید به دانش آموزان انتقال یابد. روحیه جهادی که کادر درمان را پای کار مقابله با ویروس کرونا کشانده است. روحیه جهادی که امروز به واسط جنگ نرم دشمن، عزیزان فرهنگی و دانش آموزان را در فضای مجازی پای کار مقابله با دشمن کشانده است. امروز کاری که ما باید انجام دهیم انتقال روحیه جهادی به دانش آموزان بعنوان مدیران و آینده سازان این کشور هستند.

سرهنگ سرباز در ادامه افزود: هدف بعدی تبیین نقش بسیج در عرصه های پیشروی انقلاب با اولویت حضور بسیج دانش آموزی و فرهنگیان است. ما در کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کردیم و خون این شهیدان انقلاب را استوار و مقتدرتر از همیشه نگه داشته است. در استان ۳۸۸ شهید دانش آموز وجود دارد که پای این انقلاب و نظام جان دادند. هفته دفاع مقدس برهه کوچک و نمادی از زنده نگه داشتن یاد شهداست.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها