برگزاری ۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در لنگرود

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به نقش ولایتمداری و بصیرت در ثبت حقانیت جمهوری اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در لنگرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۵۰
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
سرهنگ پاسدار احمد امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در لنگرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس تبلور دفاع و از جان گذشتگی جوانان این مرز و بوم بوده و باید تمامی سرگذشت‌های آن برای جوانان بازگو شود.

وی با اشاره به نقش ولایتمداری و بصیرت در ثبت حقانیت جمهوری اسلامی گفت: اگر فداکاری و رشادت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس نبود اکنون از ایران و نظام مقدس اسلامی خبری نبوده است لذا شهدای گرانقدر با رشادت و غیرت خود و با الگوگیری از، ولی فقیه زمان خود توانستند با دلاوری‌های بسیار زیاد این خاک را از لوث وجود دشمنان پاکسازی نموده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مصون و محفوظ نگاه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود از برگزاری ۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در لنگرود خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته ۷۰ برنامه شامل دیدار با خانواده‌های شهدا، گلباران مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری حلقات صالحین در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری مسابقات بسیج مثل فوتسال و والیبال و دارت و..، کوهپیمایی بسیجیان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح لنگرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات