نیمروز/ سرهنگ پاسدار سارانی از برگزاری ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان نیمروز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۵۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

سرهنگ پاسدار میرالله سارانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نیمروز، به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ما برگرفته از حادثه عظیم و بزرگ عاشورا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروز گفت: دوران دفاع مقدس یکی از پر افتخار ترین دوران انقلاب اسلامی است چرا‌که رزمندگان ما با الگو گرفتن از فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسینی در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا این انقلاب از مسیر خود خارج نشود و به مسیر خود ادامه دهد و امروز به ما برسد وما وظیفه داریم این میراث ماندگار از شهدا و جانبازان مان را به نسل آینده بیش از پیش معرفی و انتقال دهیم و روحیه انقلابی و استکبار ستیزی را در آنها پرورش دهیم.

وی ادامه داد: امروز اگر ما امنیت، آرامش و پیشرفت داریم چه از نظر علمی و چه از نظر نظامی اینها را مدیون عزیزانی هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

این مسئول بیان داشت: تمام فرماندهان دفاع مقدس ما جوانان کم سن و سال بودند اما دارای فکری پویا و باز به طوری که سخت‌ترین عملیات های جنگی را طراحی و اجرا می کردند که باورش برای دشمن و استکبار جهانی هنوز که هنوز هم هست سخت و باور ناپذیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز  تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس امسال بیش از ۱۵۰ برنامه در قالبهای شهرستانی، حوزه ای و پایگاهی در شهرستان نیمروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات