نماینده سازمان بسیج کشور با حضور درشهرستان فریمان از نحوه اجرای طرح قرارگاه عملیات مردمی سردار شهید سلیمانی بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۵۴
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سردار حسن زاده در حاشیه بازدید از اجرای طرح قرارگاه سردار شهید سیلمانی، فعالیت های چشمگیر ناحیه  مقاومت بسیج فریمان را در پیشگیری، رصد و حمایت از کادر درمان و بیماران کرونایی فریمان مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بسیاری از شاخصه ها  ناحیه مقاومت بسیج فریمان در طرح پیشگیری از ویروس کرونا عملکرد خوبی داشته است که جای قدردانی و تشکر دارد.

سردار حسن زاده در ادامه از مرکز واکسیناسیون درمانگاه امام خمینی (ره) و فعالیت های بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) فریمان در راستای خدمت گذاری به آسیب دیدگان از ویروس کرونا بازدید کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان نیز درحاشیه این مراسم گزارشی از فعالیت های انجام شده قرارگاه خدمت رسانی بسیج فریمان ارائه کرد.

سرهنگ دوم پاسدار حمید اکبری گفت: با قرمز شدن وضعیت شهرستان همه نیروهای بسیجی پای کار آمدند و از ابتدای ماه محرم به همت پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان 29 هزار غذای گرم، دو هزار و 600 قرص نان، هزار و 930 بسته معیشتی، 25هزار عدد ماسک و 300 رأس دام در بین خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها