خبرهای داغ:
هفته دفاع مقدس/

برگزاری بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان سربیشه

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه: با رشادت هایی که شهدا از خود نشان دادند، بر ما واجب شده است که از راه شان محافظت کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه شهرستان سربیشه در محل ناحیه سپاه سربیشه برگزار گردید ، سرگرد پاسدار فولادی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه ضمن گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس ، احیاء فرهنگ جهاد و شهادت را از برکات این هفته دانست و گفت : رشادت هایی که شهدا از خود نشان دادند ، بر ما واجب شده است که از راه شان محافظت کنیم.
سرگرد پاسدار فولادی با اشاره به شعار شاخص این هفته «ما مقتدریم » افزود : در این هفته در سطح شهرستان بیش از 100 برنامه خواهیم داشت که 64 برنامه ، برنامه های شاخص در سطح شهرستان می باشند.
وی از برنامه های اجرایی در این هفته به دیدار با ائمه جمعه سطح شهرستان ، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام ، رژه موتوری ، بر\ایی نمایشگاه فرهنگی ، یادواره شهدا با حضور سخنرانان کشوری و استانی ، یادواره شهدای گمنام درح ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری محفل انس با قرآن و شب شعر، اردوهای یک روزه جهادی ، تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و میز خدمت جهادی در روستاهایی که مشکلاتشان بیشتر است، اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها