خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: دانشگاه، یکی از بهترین فرصت‌ها برای کسب معرفت، مهارت و آزمودن مهارت‌های کسب شده است.
کد خبر: ۹۳۷۴۶۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید یوسفی در جلسه تکریم و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به مأموریت های بسیج دانشجویی اظهار داشت: دانشگاه، یکی از بهترین فرصت ها برای کسب معرفت، مهارت و آزمودن مهارت های کسب شده است.

وی افزود: یکی از قسمت های رسیدن به نظام اسلامی، ایجاد و ساخت دانشگاه اسلامی بوده و ایجاد و ساخت آن بر عهده دانشجویان است که در این راستا انتظارات از دانشجویان بسیجی بیشتر است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر تزکیه، خودسازی، تقویت ایمان، آشنایی عمیق با معارف اسلامی، مبانی انقلاب اسلامی و آشنایی با نظام سلطه اضافه کرد: آرمان گرایی و مطالبه گری از مسئولان، دفاع منطقی، مستدل، قوی و با افتخار از نظام جمهوری اسلامی، مطالبه گری و نقد دانشجویی از جمله اولویت های دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی باشد.

یوسفی بر امید به آینده حتی در سخت ترین شرایط تاکید و تصریح کرد: دانشجو باید فکر، مشورت، مطالعه و اقدام عمل کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت دانشجویان بسیجی در ایام کرونا گفت: در فضای دلهره‌آور متاثر از كرونا، دانشجویان بسیجی بدون ترس با فعالیت شبانه‌روزی به خدمتگزاری مشغول شدند.

در این جلسه محمد شعبانی به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام شیراز معرفی و از زحمات محمدحسین همتیان مسئول سابق این تشکل تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها