سردار «رزمجو» گفت: امروز سرزمین های اسلامی به میدان جهاد تبدیل‌ شده است، باید بدانیم برکت حضور همه جانبه‌ جانباران، آزادگان و رزمندگان در صحنه‌های مختلف نظام از دلايل سست شدن آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۰۳
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امروز در آئین تجلیل و تکریم ۱۲ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شعار ما مقتدریم را از برکات دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس سهم بسزایی در صحنه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس داشته اند. امروز انقلاب اسلامی با آمادگی و تدابیر رهبر معظم انقلاب در اوج قدرت است.
این مسئول با بیان اینکه به برکت حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام آرایش قدرت‌های جهانی در منطقه در مقابل جمهوری اسلامی ایران به زوال کشیده شده است افزود: عربستان در مقابل مجاهدان یمنی شکست خورده است و دیگر قدرت آمریکا نمی‌تواند به آن‌ها کمکی کند. آمریکا در حاشیه تحولات منطقه قرار گرفته است و مناطقی که در آن مستقر بوده است در حال ترک کردن هستند. حضور همه جانبه جانباران، آزادگان و رزمندگان در صحنه‌های مختلف نظام از دلایل سست شدن آمریکا در منطقه است، امروز سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: امروز این حقیقت برای جهانیان روشن شده است که انقلاب اسلامی تسلیم ناپذیر و دشمنان هستند که در مقابل انقلاب‌اسلامی شکست پذیر هستند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر تصریح کرد: استان هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان و نیرو‌های مسلح یادآور مقاومت و مظلومیت مردمی است که قله‌های بلند حماسه و ایثار فتح کرده‌اند. نیرو‌های مسلح و بسیجیان درحال اجرای یک راهبرد قوی برای حفظ انقلاب هستند و دشمنان را ناامید می‌کنند و در اکثر کشور‌ها فرماندهان دوران دفاع‌مقدس نظام سلطه و آمریکا را به چالش کشیده اند.
 
امروز سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد تبدیل‌ شده است
امروز سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد تبدیل‌ شده است
امروز سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد تبدیل‌ شده استامروز سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد تبدیل‌ شده است
 
امروز سرزمین‌های اسلامی به میدان جهاد تبدیل‌ شده است
انتهای پیام/
ارسال نظرات